Close

Descoperă cele 2 ABILITĂŢI nepredate la şcoală, dar care au cel mai mare IMPACT 

în întreaga ta CARIERĂ PROFESIONALĂ, indiferent că eşti angajat sau antreprenor

20 ianuarie 2017

 BUCUREŞTI

Vino să vorbim despre CARIERA ta!

ANTREPRENOR SAU ANGAJAT?

Ce tip de personalitate îți trebuie ca să ai succes ca angajat sau pe cont propriu.


Ce atitudine te duce mai repede la succes măsurabil în sfera profesională.


Cel mai important și cel mai incomod instrument de măsurare a succesului profesional.


Cum poţi să faci Self Ledership ca să obţii rezultate şi să devii exemplu pentru oamenii care contează din anturajul tău.


Cele 3 elemente esențiale ale oricărui proiect profesional.


Cum să-ți rezolvi problemele în toate cele 4 arii ale vieții și cum poți să fii un lider bun acasă și la serviciu.

VINO SĂ ÎNVEȚI:

CINE ÎȚI VA OFERI RĂSPUNS LA ÎNTREBĂRILE TALE? 

Pregătire mentală

Metode

Strategie

Te gândești dacă să rămâi ANGAJAT sau să continui PE CONT PROPRIU?


Află cum să iei cele mai bune decizii pentru CARIERA TA de la 4 mentori români de succes:

Antreprenor, 

Co-fondator Autonom 

Rent-A-Car

Roxana Huştiu este General Manager la AS TRAINING & COACHING SRL.


16 ani de corporaţie, 8 ani de vânzări şi 8 de marketing au şlefuit profesionistul.


7 ani de căutari au finisat persoana din spatele profesionistului.


Toată această experienţă s-a focusat în identificarea, creşterea şi amplificarea punctelor forte a câtorva zeci de oameni ce au dorit să devină mai buni personal şi profesional.


ROXANA HUŞTIU

Dan Ştefan este un antreprenor pasionat de dezvoltarea oamenilor şi a organizaţiilor sustenabile, axate pe învăţare.

După 4 ani de studii superioare la ASE Bucureşti / Relaţii Economice Internaţionale, şi-a finalizat studiile cu 2 mastere în economie internaţională şi business internaţional în Franţa, la Orleans şi Paris / Sorbona.

A fost consultant în management specializat în reducerea costurilor la un cabinet prestigios din Paris, timp de aproape 5 ani.

Din 2006 a ales calea antreprenoriatului, fondând alături de fratele său Autonom Rent a Car, leaderul pieţei de închirieri maşini din România.


S-a implicat în mai multe iniţiative de voluntariat axate pe educaţie, printre care menţionăm Junior Chamber International şi Fundaţia Autonom.

Crede într-un management bazat pe rezultate şi mai ales pe valori.

DAN MILICESCU

Managing Partner,

Eurofin Consult

DAN ŞTEFAN

ANDY SZEKELY

General Manager, 

AS Training & Coaching

Leading for the best in you. Andy Szekely inovează de 20 de ani în piaţa de training şi coaching din România ca antreprenor, autor şi speaker. Metoda Andy Szekely, adaptată la nevoile societăţii româneşti, reprezintă alegerea a peste 100.000 de oameni activi în cele mai importante oraşe din ţară. Misiunea este aceea de a creşte self-esteem-ul societăţii româneşti, oferind oamenilor instrumente de auto-evaluare şi auto-cunoaştere pentru a-şi dezvolta succesul.


Andy Szekely este specialist în Peak Performance, creator al brandurilor „Persuasion Elite”, „Speaker Elite”, „Bootcamp University”, „Mind Shaping”, „Performer”, „Dealing with skeptical people”, „Protect Yourself”, „Powerful business writing”, „Charisma enhancement”, autor al cărţilor „Decizii radicale”, „Comunică, Influenţează, Convinge”, „Manifestul Educaţiei”, „NLP-Calea succesului” (prima carte de Programare Neuro Lingvistică din România) fondator al grupului de firme AS Training & Coaching şi al Fundaţiei Alpha Leadership.


Daniel Milicescu este Managing Partner la Eurofin Consult, o firmă de consultanţă în siguranţa muncii, fondată în anul 2005. 


Daniel a coordonat proiecte la nivel naţional şi regional pentru companii cum ar fi Google, Intel, Ikea, PricewaterhouseCoopers, Adidas, Lidl şi IBM. 


De-a lungul timpului, peste 40.000 de angajaţi au beneficiat de training-urile Eurofin Consult.

Seria Conferințelor 6C reprezintă un eveniment marca Andy Szekely, în care sunt dezbătute cele 6 arii importante din viața unui om:


Carieră (Leadership & Performanță)

Conectare (Relații Autentice)

Cash (Prosperitate și Bani)

Corp (Energie și Vitalitate)

Contribuție (Public Speaking)

Creștere (Evoluție personală)

SESIUNEA 2: Învață de la 3 mentori de top

SESIUNEA 1: Problem Solving

AGENDA CONFERINŢEI:

Problem – Solving pas cu pas: Algoritmi de rezolvare a problemelor de zi cu zi 

(profesionale, de sănătate, bani, relații și spiritualitate).

SPEAKER: Andy Szekely

SESIUNEA 3: Influential Leadership

Vineri, 20 ianuarie, se desfășoară prima ediție din acest an a Conferințelor 6C: CARIERĂ.

Tactici de persuasiune folosite de liderii autentici, acasă şi la serviciu

SPEAKER: Andy Szekely


1. Dan Ştefan

2. Roxana Huştiu

3. Daniel Milicescu

PROGRAM:

13:00 – 13:30: Se deschid uşile

13:30 – 15:45: Sesiunea 1

15:45 – 16:00: Pauză de networking

16:00 – 17:45: Sesiunea 2

17:45 – 18:00: Pauză de networking

18.00 – 20:00: Sesiunea 3

* Ora de finalizare şi timpul pentru pauze în cadrul conferinţei sunt flexibile, în sensul că trainerul insistă să parcurgă întregul material şi să răspundă şi la întrebări de la participanţi. De aceea, îţi recomandăm să iei în calcul o posibilă modificare a programului cu 15-20 de minute, în funcţie de dinamica grupului.


REZERVĂ-ȚI UN LOC ACUM ȘI PROFITĂ DE OCAZIA DE A ADRESA ÎNTREBĂRILE TALE

UNOR OAMENI CARE AU COMPETENȚA NECESARĂ CA SĂ ÎȚI OFERE RĂSPUNS.

„Un eveniment care te încarca cu o energie frumoasă, tonică, vibrantă, un grup de oameni frumoşi care inspiră prin ceea ce sunt şi spun. 


Oameni care îţi deschid mintea şi-ţi demonstrează că lucrurile pot fi şi altele."


Alina Avram

Vineri, 20 IANUARIE, de la ora 13.30 


Hotel Marshal Garden

Sala Panoramic

Calea Dorobanţilor, nr. 50B

Bucureşti

CE SPUN PARTICIPANŢII DIN EDIŢIA TRECUTĂ:

CÂND ŞI UNDE ARE LOC EVENIMENTUL

„Un eveniment care te poate ajuta să îţi schimbi viziunea asupra problemelor/provocărilor cu care te întâlneşti în viaţă şi să îţi ridice nivelul de energie." 


Mircea Comănac

„Un eveniment concentrat, focusat pe probleme şi pe modul de rezolvare, cu aplicaţii practice."


Cristi Crăila

CUM ESTE LA EVENIMENTELE NOASTRE

„Este o ocazie să întâlneşti oameni de calitate, care împărtăşesc cu deschidere valorile lor. Poţi experimenta claritate şi care pot declanşa în tine dorinţe noi, de creştere şi autodepăşire."

 

Irina Botez

INVESTIȚIE:

ÎNSCRIERE

 

REZERVĂ-ȚI 7 ore din timpul tău vineri, 20 ianuarie și vino să descoperi care sunt

ATITUDINEA ȘI INSTRUMENTELE POTRIVITE PENTRU SUCCESUL TĂU PROFESIONAL.


490 lei     250 lei

DAYS
HOURS
MINUTES
SECONDS

Conceptele din acest produs sunt testate timp de 12 ani în activitatea antreprenorială şi de consultanţă în România şi în mai multe ţări europene, în S.U.A., China şi Canada, la o serie de companii şi organizaţii dintre care amintim: BCR, Aegon România, Coca Cola, IBM, Servier Pharma.

Toate metodele cuprinse în acest program sunt originale!

Am rafinat tehnicile pe care le prezint în training pornind de la experiența mea ca trainer şi speaker și am conceput modele simple pe care le poți aplica imediat.

* Preţul include pauzele de cafea.

** Numărul de locuri este limitat.